Monday, May 9, 2011 | By: matrock_opie

byk perkara dgn MEI

selamat hari emak

8 mei hari emak..trima kasih byk2 emak, dulu emak menabur benih, skrg menuai dan hasilnya... masa untuk balas balik jasanya...syukur dpt seorang emak penyayang, anak dah kerja, tp masih sanggup dtg melawat, support sume bnda tanpa minta dibalas...=)

happy birthday ayah~~

selamat menambah usia yg ke 53..10 mei 2011~~
semoga sentiasa diberikan nikmat sihat dan ceria
semoga rezeki berlimpah ruah
semoga apa yang diimpikan tercapai..
10 mei belum tiba, tapi hadiah sudah diberi..huhuhu

lulus temuduga SPP utk lantikan tetap~~

berdebo-debo duk tunggu result ni, akhirnya.....ada rezeki utk menjadi pendidik, next step tunggu untuk kursus induksi~~hehe..cobaan sewaktu temuduga hari itu gt menguji, Allah sahaja yang tahu..trima kasih pada yg banyak menyokong sewaktu ketika itu, moga kamoo juga dipermudahkan..=)

seganap setahun~~

pejam celik, bulan mei lagi!! putaran kembali pd tarikh bermulanya, alhamdulillah dengan izin Allah..tiba untuk fasa ke-2, untuk lebih serius...insya Allah, bila tuhan perkenan, izinya tiada tolak bandingnya, semoga terus kekal,kekal dan kekal~~

sambutan hari guru~~~

kali pertama menyambut bila digelar betul2 seorang guru..sebelum ini menyambutnya sebagai guru sandaran, dan tidak lupa sebagai pelajar suatu ketika dahulu..yang menariknya, dilantik untuk mengetuai koir lagu guru malaysia, perghhhh.... mcm kera dpt bunga, gabra abes...tp it mic, igt karaoke ngan kwn2..haha..enjoy aje, terima tugas dengan penuh dedikasi!!!

0 comments:

Post a Comment