Monday, October 12, 2009 | By: matrock_opie

bESday kE-22

alhamdulillah, sebulan yg lepas aku sambut hari lahir aku yg ke-22..first, syukur pada Tuhan kerana aku masih dipinjam nyawa dan nikmat iman utk terus menjadi hambaNYA di dunia yg dipinjam ini..

Yang paling bermakna dlm hidup adalah kedua-dua insan tersayang, mak dan ayah..byk jasa darinya untuk aku..22 tahun bagi aku penuh kasih sayang, wang ringgit, makan dan minum tanpa minta aku membalasnya..Insya Allah, aku akan balas balik jasanya sedaya aku mampu..time kasih utk mak dan ayah sbb bagi along kain songkek original utk along..siap boleh pilih lagi nak yang mana...hehe..bole pakai time raya ari tu..hehe


2nd..mestilah istimewa daripada adik2ku..Kak Ngah, Iqa dan Adik Aqim yang wish dan siap bagi hadiah..hehe..Along bukan nak adiah pon...{konon2} tapi awak sume dah bagi..hehe..Kak Ngah bagi baju kuliah, mmg bergaya la cikgu Opie..Iqa bagi t-shirt, leh pakai time raya dan Adik Aqim blanje along KFC..kenyang along..hehe..along sayang kamu sume....

3rd..ucapan time kasih pada saudara2,kwn2 yang wish me Happy besday kt Facebook, Friendster, YM, call, SMS...Thanks for Cheah, bagi aku T-shirt,pon pakai time raya..hehehe..Mybesfren Wadi, belanja aku makan kt Teluk Cempedak walaupun minyak kereta aku sdri yg kene isi, aku sdri yg kene drive..hehehe..Time kasih kwn2..

Sempena hari jadi jugak, aku sendiri berazam utk terus baiki hari demi hari aturan hidup sendiri, be independant tanpa bantuan orang lain selagi nyawa dikandung badan..dan sentiasa berazam untuk menolong dan terus menolong orang lain sedaya yang aku mampu..

0 comments:

Post a Comment