Saturday, November 7, 2009 | By: matrock_opie

fInAl kElAntAn vs n9


lebih kurang sejam sebelum sepak mula edisi final piala malaysia antara kelantan dan negeri sembilan, sempat jgk aku postkan bnda ni..hehehe..mmg dapat rasakan bahangnya final ni,tiap2 ari duk citer pasal bola sampai la ke saat ini..dan malam ini juga penamat segalanya siapakah yang bakal menjadi juara?? Klate atau N9??hahaha...ini yg kita xtau..

aku dengan semangatnya menyokong kelantan malam ini walaupun aku bukan orang kelantan..aku orang ganu sejati..kenapa aku sokong kelantan???ini kerana N9 dah tumpaskan ganu dengan agregat 4-1..malu weh!!!membara rasa marah kepada N9, sekat hajat ganu utk final kali ini..untuk rasa puas + edisi balas dendam, terpaksa aku menyokong klate...=)



Ganu oh ganu..stadium runtuh..sebab jadi medan lawan raksasa ngan utraman.. terpaksa bukak semula stadium lama yg tunggu masa nak roboh..hahaha..itu xpe, tahniah untuk team bola ganu, berjaya jugak kalahkan Selangor ngan sepakan penalti..hahahaha..itu satu darjat tu..kuikuikui..tapi xpe ganu..ayuh!!!musim depan kita lagi perkasa..haha..dengan berkat stadium buruk kita,kita leh buktikan!!!hahaha



untuk malam nii, aku dengan konfidennya kelantan menang dengan goal 3-1..sekian

0 comments:

Post a Comment