Wednesday, December 9, 2009 | By: matrock_opie

skali skala igt saman yg xbayar~~haha......

saman yg suruh bayar before 11/11/09 sampai ari ni aku xbayar2..takut gak..mna la tau tetiba polis datang umah tangkap aku then masuk lokap, tp mustahil la benda tu berlaku..huhu

malas nak mengungkit, kesalahan bukan la berat sgt, tp dah nasib badan..redha jela walaupun siap berperang ngan abg polis dulu2..mmg padan ngan muka aku pon..huhuhu...sampai ke hari ni kalo naik motosikal je, aku ikat tali keledar..haih..benda simple....

tgok la, kalo rajin esok p bayar saman, kalo x lusa, kalo mls gak minggu depan, itu pon kalo igt..hahaha... xpon tunggu jela ape tindakan polis kita, kalo dia mntk aku byr, aku bayar la..kalo x, tertangguh la lagi sampaila time aku nak sambung lesen nnt bulan 5 mati....

1 comments:

din3187 said...

haha..aku pun tak settlekan lagi saman aku masa race kat PD dulu.. :P

Post a Comment