Wednesday, July 11, 2012 | By: matrock_opie

bila Allah kata ini bukan rezeki aku

Bila Allah kata itu bukan rezeki...


Duit melayang hampir RM 800 untuk tukar 2 biji tayar depan..tapi,


Bila Allah kata itu bukan rezeki...


2 hari lepas itu, tayar terkopak sbb terlanggar tebing pejalan kaki di Batu Pahat Mall sewaktu nak parking.. mengeluh xsudah2 mengenang nasib yg agak malang..mahu x tension, guna tayar tu xsampai 2 3 hari..argghhhh....


tayar yang "injured"

tayar ni perlu diganti segera..lepas je kena, terus cari kedai yang jual tayar yang sama..hampir 6 buah kedai jugak du jelajah, finally jumpa!!..syukur 


byk sport rim kt kedai ni

dalam keadaan mcm gitu, mata ni sempat lagi menyilau sport rim yang lain..NAFSU!!! nak tukor baru saja,hahaha...kalo ada rezeki insya Allah..lalala

walaupun diuji, jauh dalam hati tetap rasa bersyukur kerana kesusahan yang telah Allah bagi sesuai dengan kadaran pada diri aku.. 

mungkin Allah nk uji tahap kesabaran aku
mungkin Allah nk sedarkan diriku yg lemah ni
mungkin Allah nk ampunkan dosa-dosa kecil aku..amin

dan

mungkin juga Allah turunkan cubaan ini adalh tanda sayangNYA padaku...
apapun, aku bersyukur padaMU kerana beginilah caraMu mendidikku..terima kasih tuhan

0 comments:

Post a Comment