Thursday, July 26, 2012 | By: matrock_opie

sesungguhnya aku berpuasa...

26-7-2012 menjangkau hari ke-6 berpuasa, seronok..:)
semua org duk kejar pintu rahmat syurga yg terbuka luas utk hambanya..
moga usaha aku yg kecil ni dlm memanfaatkn bulan mulia diperkenan pada sisiNYA
byk program yg dibuat di sekolah,tempat aku berkhidmat sempa ramadhan ini..antaranya solat hajat, tasbih, taubat di surau, tadarrus Quran antara guru-guru dan tidak lupa juga dikalangan para pelajar..
seoga kami sama-sama mendapat syafaat..insya Allah..
dlm segala nikmat yg dikejar, ada juga cubaannya
hari ini, aku terlepas bangun sahur...sgt2 menyesal..
bila bangun sahaja, perut meragam xsudah..
sebelum pkul 7 pagi dah kali ke-3 keluar masuk toilet
akibatnya.....
aku dlm keadaan lesu ke sekolah
lngsg tidak bertenaga
ada guru yg perasan, terima kasih sbb prihatin :)
itulah hebatnya rakan sekerja..
sekolah abis pukul 12.30, igtkn boleh terus balik,
tapi ditahan untuk hadir meeting mingguan guru
lajaknya sampai pukul 2.30..haih
2.45 memecut ngah 125z terus pulang ke rumah
ambik wuduk dan sembahyang zuhur
kemudian rebahkan badan terus smpai asar :(
rutin yang biasa..lepas asar ke bazar
cari sedikit juadah utk berbuka
alhamdulillah, azan berkumandang dan selesai sudah ibadah puasa utk hari ini
terima kasih tuhan
x

0 comments:

Post a Comment