Sunday, August 16, 2009 | By: matrock_opie

uJUnG mINgGu yG mEMeNAtkAN

khamis malam jumaat
pegi hantar pesilat2 UPSI kt KLIA..diaorg ada event kt Sarawak..kami pergi dengan 4 buah kereta..salah satunya aku drive,kereta Kak Tina..best woo..kereta Honda Prelude tuu..
bertolak dari UPSI pkul 10 malam dan sampai sana dlm pukul 12..Dalam pukul 3 pagi,aku bertolak balik ke UPSI n sampai dlm pkul 5 pagi...drive sorg2 tgh2 pagi,seram gilerrr

sepanjang hari jumaat
bagun pagi pukul 9..tido dalam 3 jam je dah kene pegi kuliah..mengantok giler time tu..pas solat jumaat igt leh tido,member ajk wat disscuss lak smpai pukul 6 ptg.. tapi xpe,diaorg wat mee goreng..kenyang aku...

sepanjang hari sabtu
aku qada' balik tido2 aku yg xcukup..full time duk umah je..mlm tu jmpa besfen,mkn2 kt kalumpang...saje je mkn jauh,bosan dah mkn kt tg malim

hari ahadnya pulak
awal2 pagi dah ke semenyih..p melawat pak sdra kwn..eksiden...pastu on the way nak balik lalu kt the mines,berhenti jap pusing2,cari buah epal ijau yg dipesan utk adik..
kluar dari The Mines terus ke UIA jumpa adik...then balik ke UPSI,smpai dlm pkul 7 malam...rest2 jap,mkn2,then pkul 10 malam ke KLIA..ambil diaorg..smpai la kt UPSI dlm pukul 3 pagi yang amat meletihkannnn..hahaha

0 comments:

Post a Comment