Friday, August 14, 2009 | By: matrock_opie

sTuDEnt uPSi yG gILa pD mAmAt Nih


ini siapa????

sempena ngan pesta konvo sidang ke-11 ni, so mcm2 la event yang ada...explorace,prtndingan menyanyi,forum perdana,persembahan bdak2 pendidikan khas, n mcm2 lagi la...show drpd jaclyn victor pon ada kali ni..mmg hebat la..xkurang jugak banyak gerai2 yg dibukak..mcm2 ada..yg paling ketara skali gerai pakaian la especially gerai utk2 kaum hawa ni..penuhhhh...tapi sepanjang pesta konvo ni diadakan,aku tertarik pada suatu mlm ni..hehehe..FAIZAL TAHIR datang wat show kt UPSI

post yg aku share ni bukan bermakna aku minat faizal tahur ye..tetapi saje nk berkongsi..pada mlm tu kn,ada pertandingan karaoke la lebih kurang drpd student2 UPSI ni,nk kata suara tu sedap,sedap aku lagi yg menyanyi kot...hahaha..sesedap aku ni xdela smpai nk masuk pertandingan tu..kahkahkah

faizal tahir ni dikira sbgai artis jemputan la..dia wat show lepas sume peserta2 ni abis pertandingan..faizal nyanyi 4 lagu,tajuk ape aku pon xtau..pasal aku xberapa nk abil tahu sgt..yang jadi aku dtg jgk malam tu bukan sbb aku minat faizal tahir,tapi aku ngan geng2 dtg pasal nk tgok gelagat student2 UPSI ni..bagi aku,mmg boleh dikatakan tahap gila dah student UPSI..ramai sungguh...lengang manusia kt gerai2 pakaian,sume ditinggalkan gara2 si mamak faizal tahir ni..

ada sorg member aku yg jadi bodygard faizal tahir ni bagitau,faizal dibayar rM8000 utk nyanyi 4 lagu malam tu..perghhh..kalo la aku jd pentadbiran UPSI,konfirm aku xbagi faizal masuk..membazir weh,tapi terkenangkan bdak2 UPSI yg dahaga hiburan ni,on jela..sblum ni pon,dikhabarkan faizal mahu rM12000 but after nego ngan dia,bole la rM8000..itu pon aku rase mahal..

hmmm..ape pon kejadian malam itu kn bole la aku simpulkan yang student UPSI ni mmg fanatik gila2 kt Faizal tahir ni,lagi2 budak2 pompuan la..hehehe..kt bawah ada aku selitkan 2 3 keping gambar pd mlm tu...jommm


kedudukan 200 meter drpd pentas utama



khemah VIP : NC layan jugak ke???hahaha



agak2 dlm 4000-5000 warga UPSi mlm tu


hmm..yg pertopeng pon ada

tahun depan time aku lak konvo...sape lak yang datang eh..mintak Amuk la dtg..bru betul2 gegar UPSI..hahaha

1 comments:

wawa said...

baik lagi budak2 UM..hehehe
opie jgn mare yee..

Post a Comment