Saturday, December 12, 2009 | By: matrock_opie

bUkIt gAmbAng wAtEr pArk~~

jumaat..11/12/09...plan ngan family ke gambang water park..mcm bes, sbb sume yg dah pegi ke sna sume cakap seronok..planning my parent, on spot je..hari khamis rancang, jumaat je terus pegi..lagipon adik aku bercuti hujung minggu + adik-adik yang baru abis exam nak sgt enjoy, so, layan ajela....tambah lak jarak ke sana dari umah aku dlm sejam lebih je..on jela~~

4 jam jugak aku mandi kt sana, mcm budak bawah umur lak..sume benda aku cuba..kawasan mandi kt area kanak-kanak pon slumber je aku masuk..wat muka tebal la, bukan aku je yang masuk, pakcik2 pon slumber yaya je mandi dlm kolam tu..belasah ajela...
tiket dewasa 19.90. kanak2 lak 12.90...mestilah family yang blanja..haha..smpai la sewa pelampung + makan kt dalam pon disponsor oleh FAMA (father mother)..hehe...kami keluar dalam pukul 5 petang..letih yang teramat..balik je ayah aku yg drive..aku mmg xboleh pgg stereng dah, mcm mabuk je kene pukul kt ombak olok2 td...

sampai umah dlm pukul 9, terus je masuk tido...sedar2 matahari dah terbit...enjoy la jugak, sbb bersama ngan family kn, skali skala bersama bukan senang, harap cuti skolah je ada sume, kalo x, masing2 sibuk blaja...=p
bagi aku, ok jugak la tempat ni, walaupun tempat baru tapi bes..cuma agak panas la skit, maklumlah pokok pon xrendang lagi, kurang tempat berteduh~~maybe 2 tahun lagi aku dtg balik sume dah berubah n tempat ni akan jadi bes....=)


0 comments:

Post a Comment