Tuesday, December 29, 2009 | By: matrock_opie

tangan buruk!!!!

2 minggu lepas aku nga family bercuti, cuti ujung tahun...last day bercuti singgah ke KL, tido satu malam then keesokannya pegi Tugu Negara..tempat yg 1st time aku pegi, xde apa pon kt sna,just ada tugu mcm tu ajela..igtkan last day bercuti tu happy la, but terjadi lak satu perkara yang sakit ati giler, marah berbakar-bakar, rase nak tumbuk org je...

citernye mcm ni, lepas aku ngan family abil gambar kt tugu negara tu, kami kembali ke kereta, terkejut beruk tgok kereta, ada tangan buruk yang calarkan kereta, garisan dari depan sampai ke belakang....perghhhh,time tu temperature mmg tinggi giler, mau x rase panas sbb 2 jalur calar setan tu buat..dalam lak tu, tgok kt sekeliling xde org pon..eiiiii
mood ayah aku yang plan nak ke air terjun Ulu Yam pon abis batal...ilang mood sebab kereta dah mcm tu, lepas je blah dari tugu negara, terus je hantar adik aku kt hostel UIA,then kami pon bertolak balik ke umah..

sbb sakit mata duk tengok keta calar teruk, try bawak ke bengkel depan umah, kalo nk repair balik keta ni nak jugak dlm rm700...adehhhh,duit pon dah byk abis bercuti, mcm siot je...senang betul manusia nk khianat org lain, bodoh ke ape, kalo la aku dpt manusia keji ni mmg aku belasah smpai mampos la!!!!

benda dah berlaku, nak buat mcm mna..tp itula, xsangka ye,manusia yang entah datang dari mana ada kt bandaraya besar mcm tu, kejenye calarkan kereta org...mintak sangat tuhan tunjuk kuasa agungnya moga bagi peringatan dan pedoman skit kt manusia tangan buruk tu!!bukan apa, aku xrasa pon aku sorang je yang kene mcm ni, mesti ada jugak manusia yang xbersalah kena mcm aku....

0 comments:

Post a Comment